از «دبرنای» دیروز تا «گلوبز» امروز

با نزیک شدن به ایام نوروز و سال نو عموما ایرانیان عزیز بیشتر دورهم جمع میشوند،قدیما بیشترین بازی که دورهم انجام میدادند “دبرنا” ،”یه مرغ دارم…” ،”اسم ،فامیل”،…بود که شیرینیش هنوز وقتی بهشون فکر میکنیم قلقکمون میده و یه لبخندی از نوع کودکی به لبمون میاره.

امروز میخواهم سه تا بازی با حال ازشرکت فرانسوی” ژیگامیک (گیگامیک)” رو به شما معرفی کنم که بهتون قول میدم اگر با دوستان یا خانواده بازی کنین خیلی لذت بخش خواهد بود:

1)بازی گلوبز:گلوبز یه بازی سرعت عمل است که شما باید به کارتهای روی میز عکس العمل خاصی نشون بدین، کلی هم موجود با مزه توی این بازی هستن که اسمشون گلوبزه و بزرگترین و قویترین اونها هم اسمش مگا گلوبز.
سن پیشنهادی:7 سال به بالا

بازی گلوبز

2)بازی ال کاپیتان:این بازی هم عکس العملی و حافظه ایی هست،تازه زمانتون هم برای نشون دادن عکس العمل محدوده ،پس خودتون برای یک رقابت با مزه با خانواده و دوستان آماده کنین.
سن پیشنهادی:6 سال به بالا

بازی ال کاپیتان

3)بازی پنیک لب:با شرکت یه پرفسور حواس پرت که آمیب ها از دستش در میرن و کلی آمیب رنگارنگ با شکلهای عجیب و غریب،این آمیب ها تازه شکل و رنگ شون هم دایما عوض میشه ،هر کی حواسش جمع تر باشه برنده بازی میشه پس پیش بسوی پنیک لب.
سن پیشنهادی:6 سال به بالا

بازی فکری پنیک لب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا