در دههی 2400 میلادی، انسان، شروع به اِسکان در سیّارهی مرّیخ میکند. کمپانیهای بزرگ، به پشتوانهی دولتها و حکومتهای کشورهای مختلف کرهی زمین، پروژههایی عظیم را برای افزایش دما، افزایش سطح اکسیژن و افزایش سطح اقیانوسهای مرّیخ آغاز میکنند تا محیطِ سیّاره، قابلسکونت شود.
در «ترافورمینگ مارس»، شما نقشِ یکی از این کمپانیها را بازی به عهده گرفته و در پروژهی قابلسکونت کردنِ مرّیخ، مشارکت میکنید ولی همزمان برای کسب امتیازات بیشتر -که نه فقط بهخاطرِ مشارکت در قابلسکونت کردنِ مرّیخ بلکه بهخاطرِ ارتقاء زیرساختهای انسانی در سرتاسرِ منظومهی شمسی و سایر اقداماتِ قابلتقدیر، به شما اعطا خواهد شد- با یکدیگر به رقابت میپردازید!
بازیکنان، پروژههایی منحصربهفرد را (از میان 200 پروژهی مختلف) با خریدنِ کارتهایی و افزودنشان به دست خود، تصاحب میکنید. پروژهها (کارتها) میتوانند شاملِ هر چیزی باشند: معرفیِ زندگی گیاهی یا جانوری، شتاب دادن به آستروییدها در سطح سیّاره، شهرسازی، استخراج کانیها از معادنِ قمرهای سیّارهی ژوپیتر و راهاندازی صنایعِ تولیدکنندهی گازهای گلخانهای برای افزایشِ دمای سیّاره. کارتهای میتوانند امتیازاتی آنی نصیبِ شما کنند یا تولید انواعِ منابعِ شما را افزایش دهند. بسیاری از کارتها برای فعّال شدن، نیازمندِ مقدّماتی هستند و فقط وقتی قابلبازی میشوند که دما، اکسیژن یا سطح اقیانوسها، به اندازهی کافی افزایش بیابد. خریدنِ کارتها هزینهبَر است بنابراین تعادلی برقرار شده بین خرید کارت (3 مِگاکرِدیت برای هر کارت) و بازی کردنِ آن (که میتواند بهایی -از صفر تا 41 مِگاکرِدیت، بر اساس پروژه- داشته باشد). پروژههای استاندارد، همیشه میتوانند برای کامل کردنِ کارتهایتان به شما کمک کنند…
ویدئوی آموزش بازی سکونت در مریخ
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.