بهترین 2 نفره های 2023

9 سالیست که در نمایشگاه نورنبرگ به عنوان بزرگترین نمایشگاه بازی و اسباب بازی، جایزه ای ویژه برای برترین بردگیم دو نفره سال تعیین شده است. شرط حضور در رقابت این بخش، حضور در بازار بردگیم آلمان است. بازی هایی که در بخش مسابقه این بخش ثبت می گردند از 3 بعد اجزا و قطعات، قوانین و دستور العمل بازی و میزان سرگرم کننده بودن مورد سنجش بیش از 900 عضو رتبه بندی شده باشگاه بردگیم علی بابا قرار می گیرند. سپس با نمره دهی این افراد، 3 بازی رتبه های 1 تا 3 را کسب کرده و جوایزی را از آن خود می کنند. آنچه درتعیین این برنده نقش اساسی را بازی می کند میزان سرگرم کننده بودن آن است.در ادامه به رتبه های اول تا سوم این بخش در نمایشگاه امسال می پردازیم:

3. Riftforce61TIRyHWRvL. AC SY450

این بازی کارتی 2 نفره از 4 عنصرآب، باد، آتش و خاک کمک گرفته و بازیکنان با ترکیب آن ها اتحادهایی را تشکیل می دهند تا قدرت برتر شوند.

2. Baumkronen4002051682194 600x600

این بازی کارتی 2 نفره نیز به تم جنگل های استوایی طراحی شده و بازیکنان بایستی با کارت کشیدن جنگل زیبایی شامل درختان و انواع گونه های جانوری خلق نمایند.در نهایت بازیکنی که متنوع ترین جنگل را خلق کند برنده بازی می شود.

1. Splendor Duel

box mockup 1

و اما رتبه اول این بخش به اسپلندور دوئل (کهربا دوئل) ورژن دو نفره ای از بازی کهربا تعلق گرفت که تمام جذابیت های این بازی را در یک رقابت دو نفره به نمایش می گذارد.در این نسخه نیز بازیکنان در نقش تاجران سنگ های قیمتی هستند ولی این بار کمی متفاوت تر می توانند به جمع آوری منابع پرداخته و در نهایت نیز از 3 طریق مختلف برنده بازی شوند.

گردآوری و ترجمه: مریم قاسمیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا