Bezier Games Inc. و بردگیم های جذاب آن (قسمت اول)

 Bezier Games Inc یک کمپانی تولید برد گیم آمریکایی است که جزء 20 برند برتر بردگیم در سایت آمازون محسوب می شود و بازی هایی در سبک نیو کلاسیک تولید می کند که مناسب دورهمی های دوستانه و خانوادگی هستند. سبک کار این کمپانی نیوکلاسیک نامیده می شود چراکه این بردگیم ها آن قدر جذابند که افراد تا سالیان سال با آن ها بازی می کنند و همچنین به راحتی قابل دسترس هستند.

این بردگیم ها به گونه ای طراحی شده اند که شما همیشه چیز جدیدی برای امتحان کردن در بازی دارید. بازیکنان تازه کار به راحتی می توانند این بازی ها را یاد بگیرند و سرگرمی جدیدی را برای خود ایجاد نمایند. در حقیقت این سبک از بازی ها می تواند دری رو به دنیای بردگیم ها برای آماتورها باز کند. کاراکترسازی و مکانیزم بازی ها شمارا وادار خواهد کرد تا یکبار دیگر آن ها را امتحان کنید.

بازی های ژانر مافیای این کمپانی از محبوب ترین بردگیم های این ژانر محسوب می شوند.

Ultimate Werewolf از بازی های جذاب ژانر مافیا است که به شکل های گوناگون و با تفاوت هایی توسط این کمپانی منتشر شده است.

 

Ultimate Werewolf

werewolf

در این بازی فکری بازیکنان به دو تیم تقسیم می شوند، روستاییان وگرگینه ها. روستاییان نمی دانند کدام بازیکنان گرگینه هستند و گرگینه ها نیز سعی می کنند تا پایان بازی مخفی بمانند و کم کم روستاییان را از بازی حذف کنند. بازی یک مدیر هم دارد که در هیچ تیمی حضور ندارد و بازی را اداره می کند.

این بازی در فاز های روز و شب اتفاق می افتد. در فاز روز روستاییان در تلاش برای پیدا کردن گرگینه ها هستند و در فاز شب گرگینه ها روستاییان را از دور خارج می کنند. بازی زمانی به پایان می رسد که یکی از هردوتیم به طور کامل حذف شود.

  • نقش های مخفی در قالب گرگینه (زنده ماندن) و روستایی (پیدا کردن گرگینه)
  • 11 نقش متفاوت در قالب 30 کارت بازی
  • اپلیکیشن رایگان برای Android/iOS
  • پرفروشترین پارتی گیم
  • 5 تا30 بازیکن، 13 سال به بالا

 

 

Ultimate Werewolf: Deluxe Edition

Deluxe edition

طراحی جذاب، قوانین راحت و صفحه امتیاز دهی برای مدیر بازی از ویژگی های این ورژن محسوب می شود. همچنین تعداد بازیکنان می تواند تا 75 نفر گسترش یابد.

  • نقش های مخفی در قالب گرگینه (زنده ماندن) و روستایی (پیدا کردن گرگینه)
  • شامل بیش از 40 نقش منحصر به فرد در 78 کارت، راهنمای 24 صفحه ای و صفحه امتیازدهی
  • توسعه دهنده “Hunting party” با نقش های جدید
  • بهترین ورژن بازی Werewolf
  • 5 تا 75 بازیکن، 13 سال به بالا

 

 

 

One Night Ultimate Werewolf

 one night ultimate

One Night Ultimate werewolf یک بازی سریع محسوب می شودکه هر کس در آن نقشی متفاوت دارد. در طول یک شب و فردا صبح آن، بازیکنان تلاش می کنند که گرگینه را در بین خود مشخص نمایند. این بازی یک پارتی گیم کوچک می باشد که به مدیر احتیاجی ندارد و هیچ بازیکنی در طول این بازی 10 دقیقه ای حذف نمی شود.

  • هر بازیکن نقشی متفاوت را برعهده دارد: گرگینه، غیب گو، دردسرساز، و یا نقشی دیگر، همگی با توانایی های خاص.
  • بعد از یک شب سری که شامل تغییر نقش ها می شود، بازیکنان فقط 5 دقیقه مهلت دارند که گرگینه را پیدا کنند.
  • 3 تا10 بازیکن، 8 سال به بالا
  • اپلیکیشن رایگان برای Android/iOS

 

 

 

One Night Ultimate Werewolf Daybreak

 DayBreak

این یک بازی سریع برای 3 تا 7 بازیکن می باشد که هر کس یک نقش مخفی را با توانایی خاص بازی می کند. (روستاییان ساده در این بازی حضور ندارند). در طول یک صبح، بازیکنان می بایستی در مورد پیدا کردن گرگینه به اتفاق نظر برسند، چرا که بازی با پیدا شدن یک گرگینه به پایان می رسد.

Daybreak شامل یازده نقش جدید می باشد که می تواند به تنهایی و یا ترکیب با One Night Ultimate Werewolf بازی شود. در حالت ترکیبی، تا 10 بازیکن می توانند در بازی حضور داشته باشند.

  • هر بازیکن یک نقش جدید و قدرتمند ایفا می کند: گرگ عارف، نگهبان، جادوگر و نقش های دیگر همگی با توانایی های خاص
  • بعد از یک شب سری که شامل تغییر نقش ها می شود، بازیکنان فقط 5 دقیقه مهلت دارند که گرگینه را پیدا کنند.
  • 3 تا10 بازیکن، 8 سال به بالا
  • اپلیکیشن رایگان برای Android/iOS

 

 

One week Ultimate werewolf

one week

این بازی علاوه بر دارا بودن تمام هیجانات One Night Ultimate Werewolf ، با اضافه کردن قلعه لودویگ به بازی بر هیجان بازی می افزاید. بازیکنان می بایستی وارد اتاق های قلعه شوند و در هر اتاق قدرتی تازه به دست می آورند که این نیروها به آن ها کمک می کند تا گرگینه را بشناسند.نقش ها می توانند چندین بار نمایان و عوض شوند و پس ازطی شدن تمام مراحل، رای نهایی داده می شود.

مانند بازی One Night Ultimate Werewolf، در این بازی هم هدف، مشخص کردن نقش های سری رقبا تا پایان بازیست. هرروز شما وارد اتاقی متفاوت شده و نیرویی منحصربه فرد به دست می آورید و هر شب در همان اتاق با رقیبان خود مواجه می شوید. علاوه بر 3 تا 7 بازیکن، 3 نفر دیگر در قلعه پرسه می زنند و هر کدام یک نقش مخفی دارند. پس از یک هفته بررسی (که تقریبا 45 دقیقه طول می کشد)، رای داده می شود. اگر شما گرگینه باشید تلاش می کنید تا مخفی باقی بمانید. اگر روستایی باشید تلاش می کنید تا گرگینه های موذی را پیدا کنید. اگر هم دباغ باشید تلاش می کنید تا دستگیر شوید.

این بردگیم با اتاق های جذاب و منحصر به فرد، هردست بازی را شکلی متفاوت می بخشد.

 

 

 

 

Ultimate Werewolf Inquisition

Inquisition

این بازی یک بازی مستقل محسوب می شود که در آن هیچ یک از بازیکنان حذف نمی شوند. بخشی از جذابیت بازی به این مربوط می شود که تشخیص دهید چه کسانی در تیم شما گرگینه هستند و حتی بعد از تشخیص، شما باید از آن ها زرنگ تر باشید و پیشدستی کنید.

اتفاقات تلخی در روستا در حال رخ دادن است: گرگینه ها مسوول مرگ روستاییان هستند. ناتوان از پیدا کردن گرگینه ها در بینشان، پیش از آنکه دیر شود روستاییان باید با یک گروه حرفه ای از بازرسان تماس بگیرند. در این مرحله است که شما و تیمتان وارد کار می شوید. نباید بی گدار به آب زد و شما خیلی خوب می دانید که بهترین راه بررسی کردن گمان هاست.

کار از آن جایی سخت می شود که شما با گروهی کار می کنید که در میان آن ها گرگینه ها هم هستند و در هر تصمیمی در کنار شما به سر می برند…

محتویات جعبه: 19 کارت شهروندی، 19 کارت کلبه، 12 کارت بازرس، 1 دفترچه راهنما، 50 توکن چوبی رای و 1 ماژیک بزرگ چوبی برای سربازرس.

این بازی دارای یک توسعه دهنده می باشد: Full Moon

  • ورژنی منحصر به فرد از سری Werewolf بدون نیاز به مدیر برای بازی.
  • بازیکنان بازرسانی هستند که به دنبال گرگینه ها در روستا می گردند… اما برخی بازیکنان خودشان مخفیانه گرگینه هستند.
  • یک بازی جذاب با ترکیبی از مکانیزم های گوناگون.
  • شامل یک توسعه دهنده که نقش های جدیدی، از قبیل محافظ شخصی و گرگ بزرگ بد را به بازی اضافه می کند.
  • 3 تا 12 بازیکن، 8 سال به بالا

 

Ultimate Werewolf Legacy

werewolf Legacy

در این بازی که بازیکنان نقش های گوناگونی بر عهده می گیرند و سعی در پیدا کردن گرگینه ها دارند، گرگینه ها هم در تلاشند پیش از پیدا شدن، از روستا فرار کنند. با وجود نقش هایی که قدرت های ویژه دارند، سایر بازیکنان باید بسیار احتیاط کنند. در این ورژن از بازی Werewolf هیجان بیشتری به بازی تزریق شده است و هر تصمیمی بر آینده بازی تاثیرگذار خواهد بود. در این بازی به هریک از بازیکنان یک کارت خانوادگی و یک کارت خصوصی داده می شود تا با دیگر بازیکنان گروه شوند، ولی در هر خانواده یک یا چند گرگینه هم حضور دارد که در حقیقت بر ضد تیم کار می کنند. بازیکنان همچنین می توانند قدرت هایی به دست آورند که از یک بازی به بازی دیگر انتقال یابد.

نقش Legacy یا میراث در این بازی فقط به تکامل بازیکنان محدود نمی شود، بلکه روستا هم بنا بر نتیجه هر دور از بازی و تصمیمات بازیکنان، تغییر می کند. راه های زیادی برای بازی وجود دارد و در نتیجه تجربه ای که شما از بازی به دست می آورید، با سایر بازیکنان متفاوت است و همین موضوع بازیکنان را تشویق می کند تا بارها بازی را آزمایش کنند.

یک دفترچه 80 صفحه ای در این بازی به جای مدیر ایفای نقش می کند و همین موجب می شود تا بازیکنان تازه کار هم به راحتی وارد بازی شوند و هر بازیکنی بتواند نقش مدیر راهم برعهده بگیرد.

 

 

بازی شب مافیا, بازی مافیا, مافیا,

مترجم: مریم قاسیه

منبع:www.beziergames.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا