Bezier Games Inc. و بردگیم های جذاب آن (قسمت دوم)

همان طور که در قسمت اول این مقاله گفته شد، این کمپانی بردگیم های متعددی دارد که در قسمت اول، به مجموعه Werewolf پرداختیم و در این قسمت به 4 بازی جذاب دیگر این کمپانی می پردازیم.

(برای مطالعه قسمت اول این مقاله اینجا را کلیک کنید)

 

Werewords

 werewords

در بازی Werewords ، بازیکنان با پرسیدن سوالات (بله) و(خیر)، یک کلمه مخفی را پیش از اتمام زمان بازی حدس می زنند.یکی از بازیکنان به صورت مخفی گرگینه است و بر علیه شما بازی می کند، این بازیکن همچنین، لغت مورد نظر را می داند.اگر در زمان مقرر نتوانید لغت موردنظر را حدس بزنید، می توانید با حدس گرگینه در بازی برنده شوید.

برای کمک به شما یکی از بازیکنان نقش غیب گو را بر عهده دارد و لغت را نیز می داند، اما باید بسیار مراقب باشد تا در هنگام کمک به شما لو نرود.اگر شما لغت را درست حدس بزنید، گرگینه هنوز هم با حدس زدن شخص غیب گو شانس برنده شدن را دارد.

یک اپلیکیشن رایگان iOS/Android نیز برای این بازی طراحی شده است که می تواند هزاران لغت را در موضوعات گسترده و با درجه سختی متفاوت در اختیار شما قرار دهد.

 

 

Werewords Deluxe Edition

 werewords 1

این نسخه علاوه بردارا بودن مشخصات نسخه قبل، شامل نقش های ویژه جدیدی علاوه بر شهردار، غیب گو، گرگینه ها، و روستاییان می شود و یک حالت جدید سرعتی نیز به بازی اضافه می شود که می تواند بین 2 تا 20 بازیکن بازی شود.

 

 

 

 

 

 

Silver

 silver

این بازی یک بازی سنتی کارتی با تم Werewolf  است.

روستای شما توسط گرگینه های وحشی مورد هجوم قرار گرفته است.برای رهایی هرچه سریعتر از دست این مهاجمین زودتر از روستاهای اطراف، باید از اهالی دیگر روستا و توانایی های خاص آن ها و همچنین سلاح مخفیتان یعنی سیلور(silver ) استفاده کنید.

اگر فکر می کنید که روستای شما کمترین تعداد گرگینه را دارد پس باید رای گیری برگزار کنید، اما مراقب باشید چون یک نوبت اضافی برای هر بازیکن می تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد.

 

 

Silver Bullet

 silver bullec

تفاوت این بازی نسبت به نسخه قبلی در سلاح شماست و شما اینبار یک گلوله سیلور(silver bullet ) در اختیار دارید.

در این بازی 14 شهروند جدیدبا توانایی های تازه وارد شده اند.

این نسخه می تواند با نسخه قبلی نیز ترکیب شود.

 

 

 

مترجم: مریم قاسمیه

منبع:www.beziergames.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا