10 نوع شخصیت بردگیم بازها

شما کدامیک هستید؟

طی سالیان در دورهمی های زیادی شرکت کرده ام و با گروه های متعددی بردگیم بازی کرده ام.در هر جمعی، افراد گوناگونی با شخصیت های متفاوت در بازی شرکت می کنند که می توانند بازی را دلپذیر کنند یا از لذت آن بکاهند.در این مقاله افراد را به دو دسته تقسیم کرده ام: بهترین بردگیم بازها و بدترین بردگیم بازها.

بهترین بردگیم بازها

  1. میزبان

قطعا دورهمی ها بدون وجود میزبانی که به گرمی، افراد را در منزلش می پذیرد امکان پذیر نیست.به خصوص اگر آن فرد مهمان نواز است و غریبه ها راهم در جمع راه می دهد،حتما قدرش را بدانید.در حقیقت میزبانان این چنینی بسیار کم هستند و از چنین افرادی باید قدردانی شود.

شخصیت بردگیم بازها

  1. مربی

برخی بردگیم ها دارای قوانین پیچیده ای هستند.مساله اینجاست که اگر قوانین یک بازی را به خوبی متوجه نشوید، نمی توانید به درستی از آن لذت ببرید.هر کسی قادر نیست 50 صفحه دفترچه قوانین یک بردگیم را کامل بخواند و با تمام جزئیات به خاطر سپارد.بنابراین یک شخصیت مربی در چنین شرایطی بسیار باارزش است، به ویژه آن هایی که جلوتر ویدئو های آموزشی بازی را هم نگاه می کنند و علاقمندند تا بازی را به طور کامل برای دیگر اعضای گروه شرح دهند.در حقیقت وجود چنین افرادی در جمع، به استفاده بهینه از وقت کمک می کند و اوقات بهتری را پدید می آورد.

  1. همه جورپایه

همه جورپایه در حقیقت فردیست که همه جور بازی را بازی می کند.آن ها ممکن است به ژانر خاصی از بردگیم ها علاقه داشته باشند ولی هرچه را که شما بخواهید بازی می کنند.آن ها مانند آفتاب پرست ها می مانند و قادرند به رنگ هر جمعی از بازیکنان در آیند و هر گروهی را همراهی کنند.ممکن است برخی از آن ها بخواهند بازی مورد علاقه خود را به نحوی تحمیل کنند، ولی بیشتر آن ها بدون در نظر گرفتن شرایط، فقط با گروه همراه می شوند و خوش می گذرانند.

  1. پرانرژی

در هرگروه حداقل یک فرد خونگرم و پرانرژی و مثبت پیدا می شود.این قبیل افراد روح تازه ای به دورهمی می بخشند.این ویژگی آن ها به خاطر صدای بلندی که ایجاد می کنند نیست، بلکه آن ها سرزنده، زرنگ و شوخ طبع هستند.این شخصیت های پرانرژی در حقیقت، نقش حمایت کننده ای در گروه ایفا می کنند و در تلاشند تا هر یک از بازیکنان، استعداد های خود را به نمایش بگذارند.وجود این افراد در جمع اوقات خوشی را رقم می زند.

  1. مجموعه دار(خوره)

می خواهید بازی کنید ولی نمی خواهید هزینه زیادی بابت برد گیم مورد علاقه تان بپردازید؟مشکلی نیست، فقط کافیست از یک مجموعه دار درخواست کنید.آن ها آن قدر عاشق بازی هستند که قفسه های اتاقشان پر از بازی هاییست که نام برخی از آن ها حتی به گوش ما نرسیده است.آن ها عاشق بردگیم هستند ولی از آن مهم تر، عاشق سهیم شدن علاقه شان با من و شما هستند.آن ها برد گیم هایشان را در اختیار قرار می دهند و حتی ممکن است برای مدتی  قرض هم بدهند.

بدترین بردگیم بازها

  1. بازیکن خط حمله

این نوع از بازیکنان آن هایی هستند که نه تنهاصبر کمی دارند واجازه نمی دهند شما برای بازیتان فکر کنید، بلکه همه چیز دان بوده و مدعی اند که می دانند بهترین حرکت در هر نوبت چیست. در حقیقت آن ها بسیار بی تحمل هستند وطاقت نشستن و نگاه کردن شما، در حال تصمیم گیری برای حرکتتان را ندارند.آن ها نوعی مزاحم به شمار می روند و به آسانی می توانند لذت بازی را به تلخی تبدیل کنند.

  1. متفکر بزرگ

اندیشیدن به حرکت های ممکن خوب است، ولی وقتی این فکر کردن ها به 15 دقیقه در هر نوبت برسد و همراه با اضطراب و ترس از یک حرکت اشتباه باشد، دیگر خسته کننده می شود.در حقیقت نوع رفتار این شخصیت ها بازی را فلج می کند و وقت همه بازیکنان به بطالت می گذرد.آنچه این قبیل افراد نمی دانند، آن است که بازی آن قدرجدی نیست که آن ها فکر می کنند.لطفا کمی هم به فکر دیگران باشید!

  1. بی توجه

تصور کنید جدیدترین بردگیم را تهیه کرده اید و با اشتیاق فراوان به سراغ جمع دوستانتان می روید تا اوقات خوشی را دورهم باشید.بی صبرانه جعبه را باز می کنید و شروع به آموزش بازی می کنید ولی یک نفر در جمع حضور دارد که یا مشغول صحبت با دیگران است، و یا سرش در گوشی همراهش فرو کرده است.شما مجبورید قوانین را سه، پنج و یا حتی ده بار توضیح دهید ولی او همچنان یادنگرفته است.بدون شک این نوع از شخصیت ها بدترین افرادی هستند که می توانند در دورهمی حضور داشته باشند.

  1. متقلب

بهتر است در مورد متقلبین چیزی نگویم.آن ها همان هایی هستند که طعم برد هیچ گاه سیرشان نمی کند و برای دست یافتن به آن به هر کاری دست می زنند.

  1. بازنده خشمگین

قطعا بدتر از متقلب کسی نیست جز بازنده خشمگین.یک متقلب می تواند بازی را خراب کند، ولی این مدل بازنده ها کل مهمانی را خراب می کنند و گروه را به هم می ریزند.این قبیل بازنده ها به راحتی قادرند همه جا را به هم بریزند و همه رابطه ها را تخریب کنند و این بدترین اتفاقیست که می تواند در یک دورهمی بیفتد.

حال شما بگویید که کدامیک از این شخصیت ها را دارید؟مثبت یا منفی؟کدامیک را بیشتر دوست دارید؟

آیا به نظر شما نوع دیگری بردگیم باز وجود دارد؟

به قلم Joel Lee ، نویسنده مجله Make Use of

مترجم: مریم قاسمیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا